sehoo

sehoo
@sseheri
İnstadan çok burada takılır oldum
Reklam
Sabahın köründe bi çocuğu arkadaşım sanıp seslendim pencereden. Çocuk, Emrah gelmedi daha,diyince zortladım aferin seho umarım bir daha lenslerini takmadan etrafına bakınmazsın
İçinden geleni söyle Kalırsa yazık olur Hayata küsüverirsin Hüzünler seni bulur
Sabaha kadar uyuyamadığın o gece<<<<<<<
Dünya batsın abi ne diyeyim. Aynısını yaşadığım için Türk çoğunluklu memlekete gidince asla kürt olduğumu söylemem. Sallıyom ordan komşu bi şehri yaşıyom rahat kafayla. Kendi ülkemizde bile Suriyelilerden daha çok mülteci muamelesi görüyoruz.

Beritan

@Beri_tin
·
Az önce akpli biri sırf kürdüm diye bana terörist dedi
Reklam