sehoo

sehoo
@sseheri
Hem her şeyi yapasım var hem de yok
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yazı görse gözüm Kışı unutmaz özüm
Abi zayıflayınca üzülen tek ben miyim
Kurban olduğum Allahım'a, bize lütuf ettiği dine ve bize bahşettiklerine. Erdoğan olsa da olmasa da onlar o başörtüyü takacaklardı çünkü onlar Allah'a karşı kalplerini kirletmedi. Onlar o başörtsünü çıkardıkları gibi Allah da cezalarını kesecek
Gönderi kullanım dışı
Eğer senin bir parçan olmam gerekseydi, gözyaşların olurdum. Kalbinden gelip,gözlerinde doğmak, yanaklarında yaşamak ve dudaklarında ölmek için.