S

S
@ssl_sevgi
Epeydir eline almadığın kitaplar seni bekliyor.Kitap okurken de mutlu oluyorsun unuttun mu?️ Müslümann bir kürt
Beni buruşturmuşsun ama atmamışsın, ben de atmadığına sevinmişim. Buruşturduğunu gözüm görmemiş...''
Reklam
"Sesin öyle güzel ki, duymak isterdim öldükten sonra bile
Tanrı kimsenin başına vermesin böyle bir yalnızlığı! YAŞAR KEMAL
Göğsümün kaldıramayacağı ağrılar edindim kendime… Bana anımsanacak bir bahar, soluklanacak bir kuytu mu kaldı ..
En taşkın yakınlaşma cehdine rağmen insanların birbirine ne kadar uzak olduğu, herkesin kendi içinde ve kendi hücresinde yapayalnız kaldığı hakikatini alev alev içiyordum. Bu hâl bana, sadece bana hissettiriyordu ki, Allahtan başka her yakınlık, temelsiz bir vehimden ibaret...