😊Bir şey😊 söylicem😇 yıl 😎1990🤨 dedem🤨 bilmez🙄 ben🤓 iyi 🤔hatırlarım😬 altın 🤪üzerinde 😁yaya 😳olarak😁 gidiyoruz😂çölde🤣 acayyip😁 kar😂 var 🤣asansörle😁 9.kata 😂çıktım🤣 tabi 😁elektriklerde😂 yok🤣 o zamanlarda😁 mum😐 ışığında😂 televizyon😂 izliyoruz 🤣aklıma☺️ sen 😛geldin😙 mesaj😂 atacaktım 🤣ama🤐 telefon 😂yoktu🤣 ben de🤪 facebooktan 😁mesaj 😂atayım 🤣dedim😁 kıyamam😅 sana😂 sen🤣 hâlâ 😁okuyomusun🤪
Allah 🤪akıllar 😁versin 🥰🥰🥰sonunda 🧐bana 🙈benzediniz😁😁😎