sude er

sude er
@sude_er
S.E
Prensip olarak, yalnız olmak ve rahatsız edilmemek istiyorum.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi insanlar için yaşarsan, her kötüyü gördüğünde ölüyormuşsun. Ve ben artık kaç kere öldüğümü sayamıyorum. S.E
Cümlelerim yaşımdan büyük. Çünkü baktığım yerde gördüklerim bana anlamam gerekenden fazlasını anlatıyor. Uzun zamandır bir olgunlaşmadır gidiyor. Durağı olmayan bir yolculuk, sonsuz bir sürükleniş gibi bir süreden sonra artık ıssız. S.E
İtirazım Var
İtirazım var bu yalan dolana. Benim şu dertlere ne borcum var ki?
Müzik
Beklerken Durakta
Hiç kamerasız bir sokakta sarılsam sana bir kere daha(!)