...
-Şey...
Söylemek zordu.
-Hadi dilin mi dolanıyor? Genellikle hiç...
-Kızmayacaksınız ama değil mi?
-Söz veriyorum.
5 yaşındaki küçük bir yüreğin kaldıramayacağı büyük bir travma olsa gerek
-Nen var Zeze?
-Hiç.Şarkı söylüyordum.
-Şarkı mı söylüyordun?
-Evet.
-Öyleyse ben sağır olmalıyım.
İnsanın içinden de şarkı söyleyebileceğini bilmiyor muydu yoksa?