Adsız biri

Gökalp Erdem: Yalnız aslanım falan demezsek iyi olur. Malum biz Fenerliyiz.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
HALİ HAZIRDA BİR KİTAP OKURKEN RS'YE GİRMEKTEN NEFRET EDİYORUM.
Umbra Mortis diyorlardı ona. Ölümün Gölgesi.
Huntcım yağağağ·Kitabı okuyor
Ben hakkında hiçbir fikrim olmadığı kitaplar okumayı seviyorum.
Tadı damağımda kalacak farklı ve kimsenin iyi birşey demediği bir fantastik kurgu okumak çekiyo canım. Rsde gibiyim değil gibiyim de (sadece romantik okuyabiliyorum) napıcağımı bilmiyorum..