Şükrann..

Şükrann..
@sukrantr
Fazla mütevazilik cahilden nasihat dinlettirir.. . Allah sana şanlı bir zaferle yardım etsin.. ( fetih-3 )
Acıyı sevmek olur mu?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Yürümezsen, yol içinde birikir."
Merhamet, Acımak değil, acıtmamaktır.
Haktan bahar fermanı gelmedikçe, Toprak sırrını açamaz. Mevlana Celaleddin-i Rumi
fuzuliye sormuşlar;
Sevmek mi güzel sevilmek mi ? Fuzuli cevap vermiş; Samimi değilse ikisi de fuzuli.