Kimlerden duydun bilmem bu anlamsız hikâyeyi
Başlangıcı olmayan bir şeyin sonu da olmaz ki
Seni unutturması gerekmiyor hiç kimsenin
Unutacak bir şey varsa bak kolumdaki izlerin
Şarkımız falan yok, dizileri de hiç sevmedim
Sırf sen mutlu ol diye birçok şeyden de vazgeçtim
Neyse, kabullenmişsin duyduklarını;
Benim her şeyim sendin, şimdi bize ne kaldı?