sungerbob

"bu hapları aldığımda nefret ettiğim birini öldürmeye çalışıyordum." "insan neden kendi kendinden nefret eder?" "korkaklık belki de. ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu, başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirememek korkusu."
Reklam
bugüne kadar enerjisini neye harcamıştı? yaşamın olduğu gibi devam etmesini garantiye almaya çalışmaya.