Ben:
1) Aşk Bir Masalmış!! Derken / Cindi Madsen
2) Eğer İnanırsan/ Kristin Hannah
3) Güvercinler Arasında Bir Kedi/ Agatha Christie
4) Taş Bebek/ Susan Elizabeth Phillips
5) Haritalı Adam/ Geoff Nicholson
6) Genç Elitler/ Marie Lu
7) Gül Cemiyeti/ Marie Lu
8) Ceberut Martin/ William Golding
9) Gece Yıldızı/ Marie Lu
10) Beni Seviyormuş Gibi Yap/ Cindi Madsen
11) Gümüş Gözyaşları/ Kristin Hannah
11 kitapla şubat ayını bitirdim. Okuduğum kitaplardan üçü hariç hepsini beğendim, verimli bir aydı benim için.😊