173

173
@suzuki
Konuştukça batıyorum. Ne kadar az konuşursam. O kadar çok merak ediyorlar. Merak etseler de konusmicam.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şişman olan herkes kendini güçlü sanıp gücünden yararlanıyor. çünkü konuşunca haksız olduğunun farkında
Ben sustukça onlar yalan yanlış söylentiler çıkartıp adımı lekeliyorlar.
Her mutluluğun arkasında büyük bir kötülük yatıyor....
Herkesin bir yol göstereni olmalıdır.