-Ögrendin mi ?
-Neyi
-Kafamın içinde bir silgi var herşeyi siliyor artik sende biliyorsun ayrılmalıyız
-Saçmalama ne diyorsun sen ya !
-Bir gün seni terk edeceğimi söylemiştim
-Unutmamışsın
-Nasıl unutabilirim sen söylemiştin
-Ne yani beni terkmi ediyorsun?
-Ben değil aklım terkediyor
-Ben senin yerinede hatırlarım
-Bırak beni sevdiğimiz herşeyi unutacağım yüzünü kokunu seni tanımayacağım senin kim olduğunu bile bilmeyeceğim
-Ben her zaman senin kim olduğunu bileceğim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖