Sümeyra YADA

Sümeyra YADA
@sy63
"Yarım bırakma! Bırakırsan, yarın olur da sen olmazsın..."
Reklam
Gece diyorum...Ne Güzel kucaklıyor Hüzünleri, ya yalnızlık! Siyah bir iplik gibi Sarıyor yürekleri. Peki ya Dua? Ah dua olmazsa Nasıl görünürdü Umutlarımızın güneşi?
Herkese hayırlı akşamlar
ALLAH'IN Rahmetinin en güzel tecellisi ANNEDİR
Ve gün başladı herkese hayırlı sabahlar ve hayırlı günler