Amine Sayat

Amine Sayat
@sytamine
Ölüler bazen bir türlü gitmez, aramızda gezinmeye devam ederler...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitaplar haklıymış...
"Elin,yüzün,havan bıraktığım gibi mi? Korkunç özlemişim seni."
"Aya mı gülümsedin? Bu ne güzel gece..."
"Sessizce sev. Usulca. Kainatı telaşa vermeden. Melekleri ürkütmeden sev..."