"Diyelim hayatta bir yol ayrımına geldin ve diğer yöne gittin. O zaman ne olurdu? Kime dönüşürdün? İşte Şeytan dediğin budur. Olmak istediğin ama yapamadığındır. Şuan olduğun kişiye en yakın ve en uzak kişidir."
"Ben senin hiç göstermediğin tarafın gibiyim. Biliyorsun işte, neşeli ama duyarsız, renkli kıyafetler giyen, başkaları ne der diye düşünmeden istediğini yapan, ne kadar uygunsuz olsa da istediğini söyleyen tarafım."