Kimi 22 yaşında mezun olur ama sağlam bir iş bulabilmek için 5 sene bekler.
Kimi 25 yaşında CEO olup 50 yaşında ölürken kimi 50 yaşında CEO olur 90’ı görür.
Kimi evlenir kimi bekar kalır.
Obama 55 yaşında olup emekli oldu, Trump 70 yaşında görevine başladı.
Bu dünyadaki herkes “kendi zamanına “göre yaşar.
Etrafındaki bazı insanlar senden bir adım ileride görünebilirler,bazıları ise senin gerinde.
Ancak herkes kendi yarışında, kendi zamanında.
Onlara kıskançlık da besleme taklit de etme.
Onlar kendi zamanında sen kendi zamanında yaşayacaksın.
Hayat harekete geçmek için doğru zamanı beklemektir.
Yani sakin ol,Geç kalmadın.Erken de değil.