https://1000kitap.com/y_emregunay bu sahıstan ''Bakınız, siz beni ne tanırsınız ne ben sizi! Hakkımı almayınız sizi insani olarak ikaz ediyorum. Ben kimseden burada bir şey almadım iletimi dikkatli okuyun konuyu anlarsınız zaten. Lütfen paylaşımınızı geri alın yorum yapmışsanız silin. Size hakkımı helal edeyim ahımı almayın. Bakınız mahkemeye vermek istemiyorum. İyi niyetimle yazıyorum. Ve samimiyetle diyorum. Takdiri vicdanınıza bıraktım kadir geceniz mübarek olsun''. boyle bişi aldınızmığ??