Taha Ciğerci

Bezmiş bir palyaço gibi hissediyorum bugünlerde.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Filmdeki o kötü karakterin , içindeki iyi niyetinin nasıl gittiğini , kimlerin götürdüğünü göstermez.

Taha Ciğerci

, bir kitabı okumaya başladı
Ethem Bakar
8/10 · 1.250 okunma
Herkes her şeyini zamana bırakıyor. Zamanın üzerinde çok büyük bir yük yok mu ya ?
Hayatta her şeyi zor yoldan öğrenmek zorunda olmak diyelim bugün de o zaman , yarın yine başka bir kaybediş hikayesi ile görüşmek dileğiyle