Mariya

Mariya
@tdgm
Kazak kazk tır sonuçta hepsiyle burnunu silmiyomusun
Reklam
Arayıp duruyorum....belamı
Ben çok yoruldum
Gidip de gemeyesim var
"Ben sildigim insanı tekrar yazmam"
Reklam