Mariya

Mariya
@tdgm
Sağlam bir dost, insana verilmiş en büyük hediyedir @Kirbaclaraskina
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendiniz olun ,başkaları zaten var
Kime ne yapmışsam hakettigindendir bak kendime kahve yaptım
İyi niyet kullanılır.