Her gün işe gidiyorsun, akşamları erken uyuyorsun, ve bunun karşılığında aldığın tek şey koltuk takımı, gerçekten de acınası bir durumdasın. Günde 8 saat uykunun sağlıklı olduğuna seni inandırdılar ve senin uyuduğun o 8 saatte onlar icraat yaptılar, ve onlar günde sadece 5 saat uyuyorlar 22.00-03.00 arası, eğer ki okula gitmek yerine kendine bir ilgi alanı belirleyip sistemin dışına çıkıp okulu bir eğitim hane olarak değil de diploma alıp merkezi olarak görseydin, ilmi ve hakikati, dışarda arasaydın her gün işe gitmek zorunda kalmayacaktın ve tek aldığın şey koltuk takımı da olmayacaktı. Onların çocukları okula gitmezler, çünkü onların derdi ilim, öğrenmek senin derdin ise para ve diploma… Ahh… Çok uzatmayacağım… Velhasıl kelam matrixin bir yöneticisi de sensin..;)