Merhaba 1k ailem;
Evet biliyorum çoğunuz bu kitabı çok seviyorsunuz fakat ben başlarda çok güzel ilerlesem de ortalara doğru kitabın iç dünyasında yaşanan ruhsal nedenlerden dolayı ruh sıkışması yaşadım. Panik atak biri olarak bu kitabı okuyup bitirmek hatta sonuna gelmek benim için bir süre sonra işkenceye dönüştü. Veronika ölmedikçe ben her gün daha da çok ölmek istiyordum. Ama işin sonucu oda ölmedi.