Tuğba aynalı

Tuğba aynalı
@tgbynll
• Uzun ince bir yol.
“Eylül de geldi çattı… Kapıyı bile vurmadan geliyor. Hüzün ayıdır Eylül. Biz çok gördük bu sene hüzünleri… Sen yapma bari Eylül… Yapraklarını dökerken ağlatma! Güldür bizi… Sararma… Büyün yaz yeşillenemedik, Sen bizi sarılara boyatıp daraltma… Ilık ılık esen rüzgarlarınla götür, Bütün derdi tasayı Hoş gel Eylül… Ama ne olur, boş gelip bizi gözyaşı ile doldurma…”🍂🍁
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ve gönülde söyleyemeyecek kadar nice pişmanlıklar ve özlem var…
Ben kaybolmanın erdemlerine inanan birisiyim. Göz önünde çekilmenin, sessizliğe bürünmenin, dünya biraz da bir kovuğa yerleşip oradan seyrelmenin insanı geliştirdiğine inanıyorum.
Çok sahteleşti insanların samimiyeti
şikayet ettiğin yaşam belki de bir başkasının hayalidir…