“Eylül de geldi çattı…
Kapıyı bile vurmadan geliyor.
Hüzün ayıdır Eylül.
Biz çok gördük bu sene hüzünleri…
Sen yapma bari Eylül…
Yapraklarını dökerken ağlatma!
Güldür bizi…
Sararma…
Büyün yaz yeşillenemedik,
Sen bizi sarılara boyatıp daraltma…
Ilık ılık esen rüzgarlarınla götür,
Bütün derdi tasayı
Hoş gel Eylül…
Ama ne olur, boş gelip bizi gözyaşı ile doldurma…”🍂🍁