Birzarifokur:)))

Birzarifokur:)))
@thankyou
Birşeyler başlıyor bitmek için;((
Yine herkesi kendim sandım...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir gönül davası ,anlatsam aglarsin"
Kendin ol..
Arkadaşlık.... Düşününce çok saçma bir cümle geliyor ama herşeyini anlatabildigim bir arkadaşin veya dostun olunca orada durursun işte......
Anlamsızca içinden gelen bir kaç cümle;(((
Hayat bu işte nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşayamıyorsun önüne hep engeller çıkıyor o engelleri aşmak istiyorsun aşamaıyorsun çünkü o kadar gücün yok!!!!!!
Kulağımı kanatan bir kibarligi var. Benimse duvardan duvara vuran bir hayatım.