Dizi önerilerimi paylaşacağımı söylemiştim. 5 tane önereyim. Arada yine paylaşırım:
🌸The Dark: Dizi sıralamamda Sherlock’la birinciliği paylaşıyor. Diziye başlamadan önce beklentim yüksek değildi doğrusu. Fakat bayıldım. Cidden kaliteliydi. İkinci sezon çıkalı çok olmadı. Böyle karmaşık bir dizinin ikinci sezonunu daha güzel yapmak zordur. Adamlar başarmış. Kesin kesin izleyin.
🌸Anne With an “E”: Bu tarz dizileri o kadar seviyorum ki :”) Duyguları, insan olmayı çok güzel anlatıyor. Yeri geldiğinde ağlatıyor, yeri geldiğinde güldürüyor. Çok kısa bir sürede izlemiştim.
🌸The Haunting of Hill House: Gerilim temalı dizi veya filmleri pek sevmiyorum çünkü genelde başarısız oluyor. Bu dizide de gerildiğimi söyleyemem fakat çok sevdim. Sonunda öyle ağlamıştım ki :”) 2. sezonu da gelecekmiş ama farklı bir ailenin hikayesi anlatılacakmış o yüzden pek merak etmiyorum.
🌸11.22.63: Popüler bir dizi değil kendisi. Çoğu kişi bilmez. Stephan King uyarlaması, mini bir dizi. İzlediğim en kaliteli dizilerden. Hele oyunculara bayılmıştım.
🌸Bodyguard: İzlediğim ilk politik diziydi. O yüzden ilk başta biraz zorlandım. Ama son 3 bölümü aralıksız izlemiştim.