DİLİ NÂŞÂD

DİLİ NÂŞÂD
@theTARDIS
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
Neleri kaçırmışım Neleri gözyaşlarıma sığdırmışım
Reklam
Hayalini bile kuramam değil mi
Asla elde edemeyecek olmanın bilinci...
Çok üzülüyorum bazen yok sayılmak en çok ağrıma gideni
Yaşayabilecekken yaşayamadıklarım üzdü en çok beni
Reklam