MERT IŞIK

MERT IŞIK
@the___mert
@the___mert·
·
sabitlendi
Acı geçiyor, acı çekmiş olmak geçmiyor..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kahvem soğumuştu, ısıtmak yerine buz atıp soğuk kahve yaptım. Benim için meseleler bu kadar sürer.
Bitti sandığın yerde, her şey yeniden başlayacak.
Hastahaneler'de "CAHİLİYE" bölümü açılsın. Yoksa bu toplumun gidişat, nanayy..
Kimsenin benim için "çok iyi insan" demesi gibi bir endişem yok. Ben; "İyi olana" iyi, "kötü olana" kötüyüm.. Herkesin yeri bellidir kalbimde. Kiminin "altı" çizili, kiminin "üstü."