MERT IŞIK

MERT IŞIK
@the___mert
Artık sadece güzel şeylere müsaitim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O kadar duyguyu, bu kadar duygusuz birine dönüşmek için mi yaşadım? Farkındalığı..
Karıncayı bile incitmem deme! Bile'den incinir karınca. Söz söylemek irfan ister, Anlamakta insan..
İnsanları tanıdıkça gelen (anne beni ne kadar güzel yetiştirmişsin) hissi..
Ben sabahın köründe dünyanın en güzel şeyi olan uykumdan kalkıyorum, bu inceliği gösteriyorum. Sonra gün içinde muhattap olduğumuz konulara, tiplere bak. BİRAZ HASSASİYET LÜTFEN..