MERT IŞIK

MERT IŞIK
@the___mert
Ben sana hep üşüyordum. Çünkü; Kıştım, nakıştım, bakıştım. İnkâr etmiyorum da bunu, seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım. Ve lütfen inkâr etme, sana en çok ben yakıştım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimse bilmez.. Erkekler'in en savunmasız ve duygularını gerçekten ifade ettikleri tek yer'in, annesi ile mutfaktaki sohbeti olduğunu.
Işığımı söndürenler, karanlığımdan şikayet etti.
Aramız bozulmasın diye uğraştığım herkes, bencilleşti. Zor anında yanına koştuklarım, nankörleşti. Yüzüne gerçekleri vurmayıp susmayı tercih ettiğim herkes, kendini haklı zannetti. İnsanlar böyledir, mesafe iyidir. Teşekkürler..
Birine yuva olayım derken ben evsiz kaldım. Olsun, zaten ben bu sokaklarda az titremedim.