Emrullah Atilla

christopher nolanın batman the dark knight uyarlamasından bir sahneyi aklıma getirdi. "ya kahraman olarak ölürsün ya da kötüye dönüştüğünü izleyecek kadar uzun yaşarsın."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"sev seni seveni hak ile yeksan olsa, sevme seni sevmeyeni mısır'a sultan olsa"
" Ankara'da dayın yoktur Mamudo kurban niye doğdun?" diyor Mahzuni Şerif'in şarkısında.
Eskiyi göndermeden yenisi gelmez.