ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
şu beli kırılasıca belirsizlikler!umutla felaketi nasıl da aynı ipte tutuyorlar!
Reklam
memleket husursuzken istediğin kadar kendini avut,huzurlu olamazsın.memleket ne kadar hastaysa sen de o kadar hastasındır.
mutluluk,acının ateşinde pişer.sabredeceğiz.
birinin acısını dinlerken,dalgınlığımızın sebebi anlatanın perişanlığına duyduğumuz merhamet değil,aynı acıyla muhatap olmamız halinde ne yapacağımızı düşünmemizdir.
bu kadar çabuk unutmamız,her şeyi bu kadar çabuk unutmamız rezilce...
Reklam