Emirhan

Hastane koridorlarında yalnız başına beklemek…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birinin kokusuna sarılmayı özledim.
2 gün sonra ameliyatım var. İçimi bir hüzün kapladı. Stresten daha çok hüzün.
Ben aptalım…
Sevgi ve saygının olduğu bir yere gitmek istiyorum.