Emirhan

Bazen en başta yapacağım şeyi en sonda yapıyorum. Akıl kalmıyor ki… Yetişemiyorum sorunlara.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bütün iyi insanların iyi niyeti üzerinize olsun!
Alıntı
Aklımdan saniyeler içinde milyonlarca düşünce geçiyormuş gibi hissediyorum. Nöronların hareketini hissediyorum sanki o derece.
Yalnız başıma yaptığım her şey dayanılmaz bir acı veriyor. Oysa eskiden, dünyanın en güçlü, en özgüvenli insanı gibi hissettiriyordu.
Tutunacak bir dal bulsam… Dört elle sarılacağım.