Haluk hocam kitabı çok güzel ve sürükleyici yazmış. 1 puanı, tam can alıcı noktalarda başka bi hikayeye/bölüme atlaması yüzünden yaşadığım anlık sinirlenmelerden kırdım:) Merak ediyorum acaba Funda bu kitabı okudu mu.
O Panda BenimHaluk Tatar · İnkılap Yayınları · 2021467 okunma