Dünyanın iyi bir yer olduğunu sanırdım. Etrafımda bulunan tüm varlıkların benim için yaratıldığını, bana iyi gelmek dışında hiçbir görevlerinin olmadığını düşünürdüm. İyiliğin, saflığın ve temizliğin içinde yüzüğümü ve bazen de boğulduğumu hissederdim. Hayatımdaki herkesin güzel ve sahip olduğum her şeyin gerçeklikten de öte olduğuna emindim.
Ta ki ona rastlayana dek...
Oflaz Kantemiz'e...