Tanrım! Şu dünya yüzünde hiç kimseye faydası olmayan ne çok, rahatsız edici insan var. Tümü
birden elinden bir iş gelmeyen beceriksiz, kalın kafalı, kendi kafalarının boşluğundan sıkılan, yeni olan her şeye karşı obur, budalacasına gözü doymaz insanlar!
Yalancı ve dalkavukların, insan topluluklarını birbirine düşman edip, kanlı olaylara sebep olduğu bir memlekette yaşanırken, insan kızgınlığının ve intikam hislerinin nasıl onüne geçebilir ?
Ve bu katliamlar, sırf insanlığının haklarını ve değerini anlamış olan kişilerin ortadan kaldırılması için yapılmaktadir.