acizlikten ve acınmaktan nefret ederim. ama allaha karşı yalvar yakar dua etmek, aciz olmak, çok basit şeylere bile onun takdiri olmadığı için gücümün yetmemesi hoşuma gidiyor
müthiş bir tweet attım. fenomen veya şair veya yazar veya akademisyen olmadığım için kimse beğenmiyor. olsun biz hakikati en çok yalnızken savunmayı severiz. neyse, profilime girin favlayın bakalım :))