eğer doğru yerden bakmayı bilirsek hayatımıza girip çıkan bütün insanların aslında bize pek çok şey kazandırdığını görebiliriz. mesela ben bazı insanlar ile hayatımda tam olarak neyi istediğimi, neyi tolere edip neyi edemeyeceğimi, aslında arayıp da bulamadığım şeyin ne olduğunu öğrenmiş oldum.. daha ötesi var mı :)