tmrs

tmrs
@tmrs_
... Günleri sayarım,geceler iner,  Beklerim geceyi,yıldızlar söner,  Gizli bir yaram var,durmayıp kanar;  Neresi? Bulup da silemiyorum. ...
Gözlerin zehri şarap eder mi? Alıp içsem beni sarhoş eder mi? Bir hayale daldım uyan derler mi? Beni böyle koyup gitme olur mu? Yine gel akşam üstü Gece sabaha varmadan İzin olsun üzerimde olur mu? Yine gel akşam üstü Gece sabaha varmadan İzin örtsün üzerimi olur mu? Ellerin kışı bahar eder mi? Tutuşunca yüreğimi örter mi? Ey ruhuma kır alemi papatya Beni böyle koyup gitme olur mu? Yine gel akşam üstü Gece sabaha varmadan İzin olsun üzerimde olur mu? Yine gel akşam üstü Gece sabaha varmadan İzin örtsün üzerimi olur mu?  
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu gece sözü unutulmuş cümlelere boğdum kendimi. Mutlu bir masalda buluşturamadım bizi,. Yangın yeri bir şiirde başlattım hikayemizi. Şimdi sen bana Varım diyebilirmisin? Gece yağmurlarının sicimi geçer üstümden kör karanlıkta, uyandığında ben gözünün yaşını gördüm diyebilirmisin? Farzet ki yoruldum, çöktüm dizlerimin üstüne, dünyanın tüm kahırları avuçlarımın içlerinde. Düşen omuzlarıma yaslanacak dağ olabilirmisin? Rüzgarların taradığı saçlarıma dokunabilirmisin, koklayabilirmisin? Tutabilirmisin ellierimi sahil kenarında bir bankta? Eksik kalan hayallerimi tamamlayabilirmisin mesela? Şimdi sen bana Varım diyebilirmisin? BAŞKAN
"Sevemedim karagözlüm seni doyunca.." diyor şarkıda. Doyunca sevmek, ne kadar mesela? Doyar mı yürek sevmeye? Deli sevmeye devam.
Oysa ne cümleler hazırlamıştım sana kirpiklerini izleyerek söyleyeceğim. Ben ardından baktım, sen gittin. Habersizdin.
İçimde umudu umutsuzluğa yoğrulmuş bir harman savrulması.