Vitrinlere bakar gibi yapıyordum ama aslında tereddüt içindeydim, çocukluğumun o köşelerde geçmiş olması bana imkânsız geliyordu, bir yandan da artık kendim olmadığımdan korkuyordum.
Kimse gezmiyordu, herkes meşgul gibiydi. İnsanlar yolda yaşamıyor, sadece kaçıyordu. Bir zamanlar, oradan elimde koca bir kutuyla geçtiğimde, o yolların bana tatil yapan tasasız bir yığınla doluymuş gibi göründüğünü, tatil yerlerini aynı orası gibi hayal ettiğimi hatırlıyorum da...