"Yaşımız kaç olursa olsun yaşanması gerekenler yaşanacak, yaşanmaması gerekenler ise bir yerlerde kalacak. Aslında her şeyin kolay olduğu ama insanın bu kolay şeyleri zorlaştırdığı bir dünyadayız. Yapmamız gerekenleri yapmak, yapmamamız gerekenleri yapmamak, işlerimize duygularımızı karıştırmamak en azından mantığımızın önüne geçmesini engellemek... Çoğu zaman bu daha iyisi."
Tiraje Nihil ve Karanlık Odanın Anahtarı - T. Kuyoğlu
"Bu ne bir ilk ne de bir son... Hayatta her zaman kalbimizi kıracak şeyler yaşıyor olacağız. Ve bu duygusal kırgınlığın bizi etkilememesi için dünü dünde bırakıp, yarın her şeye yeniden başlayacağız."
Tiraje Nihil ve Karanlık Odanın Anahtarı - T. Kuyoğlu
"Bazen sonradan pişman olacağımız şeyler yapabiliriz. Senin için önemli olan, yanlış yapıldığını gördüğünde, eğer pişmanlık duymuyorsa o insanlar, onlardan uzaklaşmak..."
Tiraje Nihil ve Karanlık Odanın Anahtarı - T. Kuyoğlu