T

T
@tugbasrn
"Yapmak istediğin şey ne olursa olsun, bütün kalbinle yaparsan olacaktır."
Reklam
"Sadece zor olduğu için cesaretini kaybedip vazgeçme."
Hayatımda ilk kez, yaptığım şeyi gerçekten anlayan insanların arasındaydım.
Artık hepimiz bu konuda gülüşüyorduk, çünkü insan ancak iyi zamanlarında kötü günleri kabullenir.
Neden ben de duvara dokunup ışıkları yakamıyorum? Neden hep karanlıkta sıkışıp kalan ve kibrit arayan benim?
Reklam