Kitapta benim kafa yatmayan bir kac fikir vardi. Cok tekrar iceriyor. Onemli bilgiler de var. En sevdigim sey kitabi “en iyi ogretmenlerimiz olan butun cocuklara” diyerek onlara adamasi, cok guzel
Asiri hizli okudugum kendimi okumaktan alamadigim bir kitap oldu. Okurken kendime kucuk bir regresyon molasi verdim. Rahatlaticiydi daha once deneyimim vardi o yuzden kolay oldu. Terapi herkesin hayatinda mutlaka olmali bunu kitapla bir terapistle bir meditasyonla bir hobiyle mutlaka devam ettirmek gerekiyor. Icerikteki guzel kitap tavsiyelerini not aldim okuyacagim.
Tekrar okuyabilirim.