Sadece saf bir samimiyet bekliyorum ama insanlar neden bu kadar yapmacık? Kalıplaşmışlar ve sürekli yargılıyorlar. Bazen acaba hiç yargılamaktan yorulmuyorlar mı diye düşünüyorum . Herkes yargılar ama bir şeyleri özünü yitirmeden yapmak gerek.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Durgun doğru kelime değil içten fark ettirmeden acı bir şekilde yeniliyorum. Aksini iddia ediyor durgun dalgaların içinde yüzmeye devam ediyorum . Ne manası var. Her gün inandığın her şey yanlış yalan göründüğü gibi olmadığını fark ettiğin bir tür yanılsama olarak ortaya çıkarken, her gün yeniden bir şeyleri inşaa etmeye çalışırken, görünmeyen ya da odalardan yankılanan seslerle yüzleşip katlanmaya çalışırken sen sen ne yapıyorsun? Ne kadar daha çabalamaya devam edeceksin? İnsan en yakını tarafından ihanete uğradığında bin ölüyor. Ölürken de birden ölmüyor. Acı içinde kıvranarak sürünerek ölüyor. Sonra her şey duruyor. Kendi zihni içinde her şey duruyor. Hareket etmek istemeyen bir hayvan gibi hissediyor .