"Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?"
Şems-i Tebrîzî
Sonbahar geldi.
Dizlerini karnına çekip rengini,
kokusunu hatırlamadığın
eski bir zamana sığınmaya çalıştın.
Heyhat, zaman sığınabileceğin en son yer. Geçen ve giden bir şeye sığınabilir mi insan?
Nermin Yıldırım.........
İnanırım bak...
Durup durup içime eriten laflar etme
Hele o gözlerini düşürüp durma yere
An gelir bir gece sessizliğinde
Senli hayallere dalarım
Aklıma gelir sakar namelerin...
Boş bulunurum...
İnanırım bak...
Tamamlayıp durma mırıldandığım şarkıları
Gülümsetme beni yok yere
Aklıma gelme uyanır uyanmaz...
Benimki de can
Üzülürüm bak
Yapma...
Yakma yok yere...
Bir sevmelik canım kaldı zaten
Canım deme ne olur
İnanırım bak...
Arifhan Atilla