Niçin artık o yaşam ölmüştü? Hem de bir daha gelemeyecek biçimde?.. Niçin bir daha mümkün değildi? Bir kere mi olacaktı? Böyle yaşamı sevdiren, her şeyi güzel sevdiren, her şeyi güzel gösteren o yaşam, o büyük neşe... Artık onlar bitmişti, öyle mi?
Eylül-Mehmet Rauf