PAPATYA

PAPATYA
@turuncuumavii
Bu zamana kadar kıymet vermişliğimin tadını iyi çıkardın şimdi bu duygumu mumla ara.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Eğer üşürsen, beni nasıl yaktığını hatırla."
Bana diken olupta başkasına çiçek açışını da unutmam!
"Bile bile yandı yüreğim, Yana yana söndü yüreğim"
Susuyorsam bir bildiğimden.