‏‏‏‏‏‏‏‏T’ㅤ

‏‏‏‏‏‏‏‏T’ㅤ
@tuuanaa0
𑣲𝐸
Ne diyordu ârif: “Giden ayaklarsa eğer geri gelir fakat giden gönülse işte o bir daha geri gelmez..”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanoğlu o kadar habis bir mahluk ki, o güzelim sevdayı da mundar etmiştir.
"yitirdim kendimi kendi içimde"..
Tüm yelkenlerim yırtılmış ama ben hâlâ rüzgardan medet umuyorum.
Mağlup mu desem, mahçup mu? Ama ikisi de değil, Ben garip, sen güzel, dünya mutlu... Öyle tuhafım bu akşamüstü.