pimohiple

pimohiple
@twrto6
Hiçbir yerde kendim gibi davranamadığım için açılmış anonim hesap Kendimi ifade edemiyorum
15 temmuzdaki şehitlerimiz için allahtan rahmet yakınlarına da sabır diliyorum. Ama ölen vatandaşlarımızı tenzih ederek söylüyorum ki bana gerçekçi gelmiyor :/
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle ya da böyle elbet bu sokaklarda bir gün karşılaşacağız
Allah'a karşı olan sorumluluklarımı tam manasıyla yerine getiremiyorum. Her şey anlamsızlaşmış gibi
Bilemem insan nerenin yerlisidir.. İsmet Özel
Uzun süredir özgüven problemi yaşadığımı hissediyorum..